דירות למכירה במודיעין

בשנים האחרונות זוכה העיר מודיעין לביקוש שיא בעבור מגורים, וזאת לאור תנופת בנייה משמעותית כמו גם יתרונות רבים אשר ניתנים בעבור מי שמתגורר בעיר. כל הפרטים אודות דירות למכירה במודיעין – במאמר הבא

דירות למכירה במודיעין – ביקוש אדיר

השם מודיעין הוא תוצאה של איחוד רשויות בין העיר מודיעין והיישוב הקהילתי מכבים רעות עליו הוחלט בשנת 2003. עם שטח שיפוטי של כ-50 אלף דונם וכמות תושבים שגדלה ומתקרבת למאה אלף, מודיעין היא אחת הערים המפותחות והמבוקשות ביותר בארץ, ולשם השוואה העיר קבלה ציון של 8 מתוך 10 במדד החברתי כללי – אשכול 2015, אחוז הזכאים לבגרות הוא מהגבוהים בארץ ומתקרב ל-90% והשכר הממוצע של שכירים בעיר עבר את ה-13 אלף נטו חודש, אז אם חיפשתם סיבות מדוע כדי לגור בעיר מודיעין, כעת ברוא שיש לא מעט.

דירות למכירה במודיעין נחשבות מזה שנים רבות למבוקשות ביותר, (קבלו 8 סיבות לגור בעיר מודיעין) וזאת בשל העובדה כי העיר זוכה לתנופת בנייה משמעותית כמו גם הוקמו לא מעט מרכזי תרבות, פנאי ובידור אשר ניתנים בעבור התושבים. למעשה, מודיעין ממוקמת זה שנים רבות בפסגת הערים עם המדד הסוציו-אקונומי הגבוהה בישראל, וזאת בשל אוכלוסייה איכותית אשר מתגוררת בעיר ומאפשרת חיי קהילה תוססים במיקום גיאוגרפי הסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים ועם שפע של בנייה מוקפדת בהתאמה לערים מתקדמות וחדשניות.

רכישה של דירה למכירה במודיעין – תנופת בנייה משמעותית

כאמור, מודיעין כעת חווה תנופת בנייה משמעותית, כאשר ע"פ ההערכות עתידות להיבנות בעיר אלפי יחידות דיור כמו גם מסחר. בשונה מערים אחרות בישראל, הבנייה במודיעין מתקיימת על קרקעות מופשרות ולא בפרויקטים רחבי היקף של פינוי בינוי, כאשר מדובר בבנייה מתקדמת בעלת תו תקן של איכות הסביבה, כחלק מהשינויים אותו עובר ענף הבנייה בישראל. למעשה, רכישת של דירה למכירה במודיעין מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם להתגורר בדירות חדשות לחלוטין אשר נבנות בסביבה איכותית של מרכזי תרבות וחינוך בשילוב של חיי קהילה עם נופים עוצרי נשימה.

מגורים במודיעין – שורה ארוכה של יתרונות

אין כל ספק כי מודיעין נחשבת לעיר איכותית אשר מושכת אליה אוכלוסיות חזקות ואיכותית, לא רק בשל הקרבה למרכזי תעסוקה וכן עורקי תחבורה מרכזיים אלא גם בשל העובדה כי החינוך בעיר נחשב למצוין, ובעלי אחוזי מעבר בגרות כמו גם גיוס לצבא מהגבוהים בישראל. בנוסף, רמת הפשיעה בעיר היא אפסית והיא נחשבת לבטוחה מאוד בעבור משפחות כמו גם ילדים קטנים. יתרון נוסף בולט של מודיעין על פני ערים אחרות נעוץ בעובדה כי מדובר בעיר חכמה אשר נחשבת ל"עיר ההיייטק הראשונה" בשל חיישנים אשר פרוסים במרחב כדוגמת מדידת רמת זיהום אוויר, סימון חנייה, פינוי אשפה ועוד.

רכישה של דירה במודיעין – באמצעות י. זילברמינץ ובנו בע"מ

חברת י. זילברמינץ ובנו הינה חברת יזמות בנייה מהוותיקות בישראל, ובעלת ניסיון של שנים רבות בענף., החברה משווקת מאות דירות למכירה בעיר מודיעין, ברמת איכות גבוהה ועם שימת דגש על רמת אבזור גבוהה ואדריכלית.

יש לכם שאלה? התלבטות? דברו איתנו ונשמח לעזור: