קניית דירה על הנייר משתלם או לא?

רכישה של דירה על הנייר, כלומר, עוד בשלב התכנון והביצוע, עשויה לחסוך לכם בין 10-15 אחוזים מהמחיר. אך האם באמת משתלם לקנות דירה על הנייר, האם יש עוד יתרונות לכך, וממה כדאי לכם להיזהר? הנה כל מה שחשוב לדעת.

מהי קניית דירה על הנייר?

קניית דירה על הנייר היא רכישה של נכס אשר עדיין לא מוכן. כלומר, רכישה של הדירה עוד בשלבים של השרטוטים וטרם קבלת היתר הבנייה או מיד לאחר קבלת היתר הבנייה. כאשר אתם מעוניינים לרכוש נכס בשטח שטרם קיבל את היתר הבנייה, חשוב לדעת, כי ייתכן וייקח זמן רב עד שיתקבל היתר זה – הדבר תלוי בוועדות הבנייה של הרשות המקומית או העירייה. כאשר קיים כבר היתר בנייה, ישנה בטוחה לגבי חודשי הבנייה של הנכס, על אף שאינו מוכן.

קניית דירה מקבלן

היתרונות קניית דירה מקבלן

היתרון הברור והגדול ביותר של רכישת דירה על הנייר הינו החיסכון הכספי. בימים אלו, בהם מחירי הדירות הולכים ומאמירים כלפי מעלה, הרי שכל חסכון הוא רווח גדול עבורכם. מעבר לכך, בדרך כלל ניתנת לכם האפשרות לבצע מגוון רחב של שינויים טרם הכניסה אל הנכס, מאחר והוא עדיין נמצא בשלבים של טרום בנייה. שבירה של קירות, שינוי מיקום של מטבח או נקודות חשמל, הם דברים שיבוצעו כבר בשלבי הבנייה של הנכס, ויחסכו לכם תשלומים נוספים על שינויים אלו.

ממה צריך להיזהר?

הסכנה המוחשית ביותר שיכולה להיות היא שלא יתקבל היתר בנייה לנכס. דחייה של אישור וועדת הבנייה המקומית למתן היתר הבנייה עלולה לגרום לעיכובים במועד המסירה של הנכס, וחשוב לזכור, כי הקבלן עוד לא יכול לתת לכם תאריך כניסה. סכנה נוספת היא פשיטת רגל של הקבלן – ועל כן, חשוב לבדוק כי הכסף שאתם משלמים בעבור הדירה נמצא בנאמנות של עורך דין או מובטח בערבות לפי חוק המכר.

איך קונים דירה על הנייר באופן בטוח?

הצורה הנכונה והבטוחה ביותר לרכישה של דירה על הנייר היא קנייה של דירה מקבלן מוכר וידוע. קבלנים בעלי ניסיון וותק בתחום הם הארובה שלכם כי הפרוייקט אכן יתממש וכי לקבלן יש את היכולת הפיננסית לקיים את הפרוייקט ואת הבנייה כמובטח. כמו כן, קבלנים מוכרים וידועים יספקו לכם את כל הבטוחות לכסף שאתם משלמים,

חברת י. זילברמינץ ובנו בע"מ משווקת דירות למכירה במודיעין ודירות למכירה בצור יצחק ומזמינה אתכם ליהנות מחיסכון כספי משמעותי בעת קניית דירה על הנייר, או דירות שבהן הבניה כבר החלה, עם י. זילברמינץ ובנו בע"מ אתם יכולים להיות בטוחים כי אתם מפקידים את כספכם בצורה בטוחה ונאמנה לצורך קניית הבית העתידי שלכם, באחת מהשכונות החדשות והמבוקשות ביותר במודיעין או בצור יצחק.