5 טיפים שחייבים לדעת לפני בחירת משרד
עומדים לפני בחירה של משרד חדש? רוצים להיות בטוחים כי אתם מבצעים בחירה נכונה וחכמה במשרד אשר ישמש אתכם באופן הטוב ביותר ושיוביל להשפעות חיוביות על העסק שלכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון. קראו את המאמר עד תומו ותמצאו 5 טיפים חשובים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בוחרים את המשרד הבא שלכם.
5 פרמטרים שחייבים להכיר לפני שמשכירים משרד
הלוקיישן – המיקום של המשרד הוא הגורם החשוב ביותר שאתם חייבים לקחת בחשבון בזמן בחירת המשרד שלכם. עליכם לבחור מיקום אשר יהיה נגיש לעובדים וללקוחות, מרכזי מצד אחד אך לא סואן ורועש מצד שני ולקחת בחשבון את העלויות השונות בהתאם ללוקיישן הנבחר כמו גובה שכר הדירה, מיסים עירוניים שונים, דמי אחזקה ועלויות נלוות אחרות.
המבנה – היום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מבני משרדים, עם הבדלים בגודל, בצורה, במראה החיצוני או הפנימי ועוד. עליכם לבדוק היטב את המבנה בו אתם עומדים לבחור, שנת הבניה שלו, התחזוקה של המבנה, התשתיות המחוברות אליו, העיצוב הפנימי של הלובי והחללים המרכזיים ועוד. כל נתון כזה ישפיע על מראה המשרד שלכם ועל התחושה של העובדים והלקוחות.
התכנון הפנימי של המשרד – בדקו את התכנון הפנימי של חלל המשרד בהתאמה לצרכים הספציפיים שלכם, בין אם זה חלל עבודה מרכזי, משרדים פרטיים לכל עובד, שטחים ציבוריים לכלל העובדים למנוחה וכדומה ועוד. אם בחרתם משרד שאינו מחולק עדיין ויש לכם אפשרות לבצע את החלוקה הפנימית על פי הצרכים האישיים שלכם היעזרו באנשי מקצוע מומחים אשר יסייעו לכם בכך וכמובן, קחו בחשבון את העלויות בתכנון התקציב.
שירותים נוספים – בבנייני משרדים רבים תמצאו שירותים נוספים אשר מוענקים לכל בעלי המשרדים בבניין ויכולים לסייע לכם רבות בהפעלה של העסק שלכם והניהול השוטף שלו. השירותים הללו יכולים להיות שירותי ניקיון, חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה, שירותי חניה ועוד.
תדמית – בחרו משרד אשר יתאים לתדמית של העסק שלכם. משרדים תחומים שונים ירצו לשדר מסרים שונים ללקוחותיהם בהתאם לאופי העסק שלהם. כך למשל, שותפות עורכי דין תבחר משרד המשדר תדמית שונה מזה שתרצה לשדר חברת כח אדם.